Niels van Naked Espresso

maandag 10 december 2018

Onze leveranciers zijn:

Hanos
Naar leveranciersovericht

Wij zijn momenteel een van de weinige die goed design, gezelligheid, gastvrijheid, een stoer uiterlijk en specialty coffee samenbrengen.

Kan je jouw Naked Espresso beschrijven?

Wij zijn een stoere espressobar, met de focus op specialty coffee. Samen met onze partners willen wij de beste producten bij zoveel mogelijk mensen krijgen. Dit doen we door ons op de mooiste, maar ook drukste locaties van Nederland te vestigen.

Onze doelgroep bereiken wij door hiervoor sociale media zoals instagram en facebook actief in te zetten, maar ook met flyers en mond tot mond reclame is voor ons belangrijk.

Wat maakt jouw zaak uniek?

Onze visie over koffie en het uiterlijk en de branding van de winkel. Wij zijn momenteel een van de weinige die goed design, gezelligheid, gastvrijheid, een stoer uiterlijk en specialty coffee samenbrengen.

Ons interieur is tot stand gekomen samen met Ninety Nine, specialist in dit soort zaken, de visie komt voor uit onze eigen koker.

Wat zijn de reactie van bezoekers / gasten?

Gasten zijn altijd verrast over wat ze zien, proeven en horen en voelen. De verwachting in het centrum ligt anders dan het gene wij bieden, maar ook dat zorgt er voor dat we amper teleurstellen.

Wij serveren uitsluitend verse producten die niet ingevroren worden, van veganistische appeltaart tot brownies met 100% chocolade.

Wat zijn jullie ervaringen: wat werkt er wel en wat werkt er niet goed? Tips voor andere ondernemers?

De belangrijkste tip is: maak een plan, voer het uit.

Verder is het belangrijk dat je trouw blijft aan je eigen visie, en altijd met goede producten werkt.
Oh! En keep it simple!

Als je Naked Espresso in vijf woorden zou moeten omschrijven, welke zijn dat dan?

NAKED is:

Kwaliteit, beleving, gastvrijheid, eigenzinnig en stoer

Wat zou je andere ondernemers als tip willen meegeven om nog beter te ondernemen?

Hou het simpel! Des te lastiger je het voor jezelf maakt, des te lastiger het wordt voor je gasten om jou te identificeren.
Daarnaast, maak een plan en voer het uit 😉

Dit plan hebben we in de basis zelf gemaakt, maar juist als ondernemer moet je gebruik maken van iemands kwaliteiten en weten wat jouw kwaliteiten wel en vooral niet zijn. Nadat wij de basis voor een plan hebben neergezet zijn die door meerdere ondernemers uit verschillende vakgebieden nagekeken.

Met welke leveranciers werk je samen en zijn toeleveranciers?

Stooker Specialty Coffee
Arla
By Trinitea
Fika Cinnamon buns
Coca-Cola
HANOS is onze verspartner
Daarnaast werken we nog met meerdere lokale partners, zoals Browniehemel en Willempie.

Waarom juist met deze leveranciers?

Allereerst moeten er goede producten beschikbaar zijn.
Maar ook moet de relatie met de partner zelf goed zijn, onze partners en wij moeten het elkaar gunnen om samen geld te verdienen.

Wij gaan altijd voor een lange samenwerking waarin vertrouwen de basis is. Uiteraard kijken we scherp naar de prijzen, maar dat is niet het belangrijkste.

Wie/welke bedrijven inspireren jullie?

James Hoffman, Square Mile coffee Roasters, London
Colin Harmon, 3FE, Dublin
Inetlligentsia, USA
Florian Hessel en Onno van Zanten, Stooker Specialty Coffee, Amsterdam
Ons eigen personeel, zij pushen ons om onszelf te blijven verbeteren
Onze gasten, die ons inspireren om er elke dag weer voor ze te zijn.

Wat vind je van een platform als Horecanieuws.nl dat als doel heeft om horeca ondernemers te inspireren?

Alles wat mensen bij elkaar kan brengen, is van waarde.
Zeker de koffie community heeft dit nodig.
Koffie blijft altijd een beetje het ondergeschoven kindje.

Meer informatie: www.nakedespresso.nl

Wil jij iedere maand weten wat je gemist hebt aan leuke interviews met horeca ondernemers? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief en volg onze facebookpagina voor direct updates!

Ook interessant

Productnieuws

Aanbiedingen