Twee werelden in één bij Miyagi & Jones

donderdag 8 maart 2018

Het restaurant concept is ontstaan vanuit de gedachten om 2 werelden bij elkaar te laten komen. Miyagi (Azië) en Jones (westen).

Hoe is de naam Miyagi and Jones ontstaan?

Het restaurant concept is ontstaan vanuit de gedachten om 2 werelden bij elkaar te laten komen. Miyagi (Azië) en Jones (westen). Deze twee personen runnen samen een restaurant. De ene (Miyagi in de keuken) en de ander (Jones achter de bar). Samen creëren ze de mooiste gerechten en lekkerste cocktails.

Wat maakt Miyagi and Jones uniek?

Uniek zijn in ons vak zit hem vaak niet in een ding. De combinatie van verschillende elementen zoals, kwaliteit van eten, gastvrijheid van personeel, innovatieve gerechten en dranken, trendy sfeer en ambiance, etc etc. Ons doel is om op al deze punten een goede score te halen. Wij halen het beste uit de twee werelden naar boven en proberen dit zo goed mogelijk te etaleren. In een laagdrempelige sfeer geven wij het gevoel van betaalbare luxe.

Wat is jullie grootste uitdaging?

Blijven ontwikkelen en vernieuwen. Proberen om steeds nieuwe gerechten en dranken te kunnen serveren waarmee we onze gasten blijven verrassen.

Waarom komen klanten naar jullie zaak?

Gasten ervaren bij ons een warm welkom en gaan met een tevreden voldaan gevoel weer naar huis. Dit is het uitgangspunt om de gasten weer terug te krijgen in je zaak. Motto is “HEERLIJK & EERLIJK”

Wat is je missie en wat zou je graag nog willen bereiken?

Een gevestigde naam worden in Utrecht en omstreken. Mogelijk doorgroeien naar andere steden en neerzetten van gave innovatieve/ creatieve horecaconcepten.

Als je advies mag geven aan je 20-jarige zelf, wat zou dat zijn?

Doe wat je leuk vindt, heb plezier in je werk, enjoy the journey!

Met welke leveranciers en merken werk je samen en waarom?

Dat zijn er echt heel erg veel. De reden van de diversiteit ligt er in dat elke leverancier zo zijn eigen topproducten heeft, en die nemen we graag af.

Ons drank leverancier is Jac Bongers, Hanos, en wij werken met speciale bierleveranciers zoals Multibier.

Onze vers producten als vis, vlees en groeten doen we bij speciaal zaken. Visco levert bij ons dag verse vis aan. Dit moet sashimi kwaliteit zijn aangezien wij sushi verkopen. groeten en vlees komen allemaal van de Veluwe. Daar hebben wij meerdere zaken. Dag vers is voor ons erg belangrijk en willen daarom ook dat er minimaal een keer in de 2 dagen geleverd wordt.

 

Wat missen we nog in de horecamarkt, volgens jou?

Trends blijven vernieuwen en alles blijft zich ontwikkelen, hetgeen wat we nu nog missen moet nog worden bedacht. Maar ik denk dat het iets te maken zal hebben met moleculair koken.

Werk je met anderen samen en waarom?

Ja, met verschillende ondernemers zoals de Kinepolis bioscoop. Om elkaar te versterken.

Meer informatie: www.miyagiandjones.nl

 

Stem nu op deze horeca ondernemer! Ga naar onze Facebookpagina en like en/of share dit artikel. Degene met de meeste likes en shares wint de award van “Meest Inspirerende Horeca Ondernemer”

Ook interessant

Productnieuws

Aanbiedingen